Reeglid ja Tingimused

Meie – Priority Detailing Studio tegeleme autohoolduse ja auto välisilme hooldamisega. Meie stuudio pakub selliseid teenuseid nagu auto poleerimine, kaitsekatete kandmine autole, auto salongi keemiline puhastus, naha restaureerimine ja palju muud. Priority OÜ on meie ametlik nimi. Ettevõttele kuuluvad ka veebipood Priority-detaing.ee ning sellega seotud domeeninimed pds.ee, prioritycarwash.ee ja nano-ceramics.ee

Tingimused

Priority-detailing.ee online internetipoe ja kodulehe kasutustingimused.

  1. KAUBA OSTMINE / TELLIMINE

1.1 Püsiklientidele pakutakse sooduskuponge 5%, 10%, 15%

1.2 Priority-detailing.ee e-poest ostu sooritamiseks ei pea te end registreerima kasutajaks. Piisab sellest, kui täidate ankeedi vajalike andmetega kauba saatmiseks. Registreeritud kasutajana on Teil aga eelised:  võimalus salvestada ja eemaldada tooteid ostukorvis ning soovikorral viia ostuprotsess lõpuni ka hiljem, saate soovi korral tellida oma emailie teavitused sooduspakkumiste ja kampaaniate kohta. Jälgida oma tellimusi.

1.3 priority-detailing.ee (PRIORITY OU) EI VASTUTA VARUOSA SOBIVUSE EEST TEIE AUTOLE. PALUME VARUOSADE TELLIMISEL VEENDUDA ENNEM OSTU SOORITAMIST, ET ANTUD VARUOSA KA TEIE AUTOLE KINDLASTI SOBIB! VAJADUSEL KONSULTEERIGE MEHHAANIKUGA, KES VARUOSA VAHETAMA HAKKAB.

  1. TARNEAEG

2.1 Tarneaeg on igal tootel märgitud eraldi. Üldjuhul on toodete tarneaeg 2-3 tööpäeva.

2.2 Tooted, milledel on tarneaeg  kauplusesse märgitud 1 tööpäev tarnitakse järgmise tööpäeva jooksul ja seda juhul kui tellimus on esitatud ja tasutud hiljemalt kell 12.00. Kui sellise toote tellimus on tehtud  ja tasutud peale kella 12.00 tarnitakse toode kas järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval.

2.3 Sõltuvalt tootest võib tarneaeg olla ka pikem.

  1. TAGATISRAHAGA KAUBAD- KORPUSED

3.1 TAGATISRAHAGA KAUPADEKS- KORPUSTEKS loetakse startereid, generaatoried, roolilatte, veovõlle, pidurisupporte , roolivõimendi pumpasid, õhumassilugejaid, sissepritsedüüsid jmt.  Ning nende puhul lisandub hinnale tagatisraha maksumus  (see võib olla erinev alates 10 euri).  Tagatisraha maksumus  sõltub konkreetsest tootest, ning selle teada saamiseks tuleb teha tellimus. Sellist tellimust ei saa koheselt pangalingiga maksta. Juhul kui selline toode on Teil ostukorvis siis kuvatakse seal ka vastavasisuline märge.  Peale seda kui priority-detailing.ee on saanud tellimuse, saadetakse teile meilile arve kus on lisatud korpuse maksumus eraldi reana (üldjuhul toimub arve saatmine tööajal ühe tunni jooksul peale tellimuse vormistamist).  Ostja toimetab tagatisrahaga korpuse (vana detail-korpus) priority-detailing.ee-ja. Priority-detailing.ee toimetab tagatisrahaga vana korpuse tehasesse ülevaatamiseks. Ostjale tagastatakse tagatisraha peale seda kui tehas on kinnitanud , et vana korpus vastab punktis

3.2 välja toodud nõuetele. Juhul kui kui ostja vana korpust priority-detailing.ee-ja ei toimeta või ei vasta ostja poolt tagastatud korpus  punktis 3.2 välja toodud nõuetele, siis tagatisraha ostjale tagastamisele ei kuulu. Korpuse ülevaatamine tehases võib aega võtta kuni  3 kuud. Tagatisrahaga toote ostmine on analoogne poest veepudeli või muu joogipudeli ostmisega. Viies pudeli taarasse saate tagasi pandisumma.

Näide:

Tellite pidurisadula

Ostuhind: 50eur

Ostuhinnale lisandub korpuse tagatisraha (summa on varieeruv sõltuvalt tootest) 20eur

Kokku tasuda: 70eur.

Saate kauba kätte ja vahetate pidurisadule ära. Saadate või toote vana pidurisadula tagasi ja Teile tagastatakse korpuse tagatisraha 20eur.

Kokku maksite pidurisadula eest siis 50eur

3.2  NÕUDED TAGASTATAVATELE STARTERITELE, GENERAATORITELE, ROOLILATTIDELE, VEOVÕLLIDELE, PIDURISUPPORTITELE JA ROOLIVÕIMENDI PUMPADELE, ÕHUMASSILUGEJATELE (TAGATISRAHAGA KAUBAD- KORPUSED):

Vana korpus tuleb tagastada puhtana ostetud toote pakendis! Tagastatav korpus peab olema komplektne ja taastamiskõlbulik.

Korpus ei tohi olla mehhaaniliselt vigastatud, keevitatud, kõik kinnitused ja servad peavad olema terved.

Kinnituspoltide augud ei tohi olla ovaalseks kulunud. Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine), võlli puksid peavad olema terved. Tagastatava korpuse tehnilised andmed peavad olema vähemalt samaväärsed ostetuga.

Roolilati hammaslatt ei tohi olla oksüdeerunud, roostes , ega vigastatud.

  1. MUU INFO:

4.1 Toodete pildid ja ekraanitõmmised on illustratiivsed. Tooted võivad erineda pildil kujutatust.

4.2 E-poe kauba hind ja/või kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda.

4.3 PRIORITY OÜ-l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata kui kaup on laost otsa saanud kui kauba hinda või omadusi ei ole kuvatud õigesti süsteemivea tõttu või kui ostja ei vasta teenuse saamise tingimustele. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.

4.4. Nii üksikisikud kui ka ettevõtted saavad meie tooteid kohapealt osta. NB! Kohapealses poes on valik piiratud, s.t teie veebipoes valitud toode ei pruugi veebisaidi poes saadaval olla. Seetõttu soovitame eelnevalt helistada, et veenduda kauba laos olemasolus. Asume aadressil Maleva 2, Tallinn 11711. Maleva Äripargis.

4.5 Varuosade puhul tuleb toote korrektse hinna teadmiseks toode ostukorvi lisada, misjärel süsteem kontrollib reaalajas hinda importija laos, misjärel on toote õige hind toode kuvatakse ostukorvis.

4.6 Kui Ostja on tellimuse transpordiviisiks valinud “Järeletulemine”, on PRIORITY OÜ -l õigus nõuda Ostjalt tasu tellitud kauba hoiustamise eest PRIORITY OÜ laos (1 euro päevas) summas. rohkem kui kahe nädala jooksul alates kuupäevast, mil Ostja sai teate kauba kättesaamisest. Teavitada saab telefoni või e -posti teel.

4.7. Kui Ostja ei tule tellitud kaubale 3 kuu jooksul järele, siis kaup lammutatakse või hävitatakse.

4.8 Kui Ostja on kohaletoimetamisviisiks valinud «Kullerteenus», «Smartpost», «Pakiautomaat» või muu kohaletoimetamise viis ja kuller ei võtnud Ostjaga ühendust tellimuse üleandmiseks Ostja või Ostja põhjustatud asjaolude tõttu. Sisestas müüjale vale teabe, tagastatakse tellimus. Müüja võtab ostjaga ühendust, et kokku leppida tellimuse edasine kohaletoimetamine. Müüjal on õigus nõuda Ostjalt tasu PRIORITY OÜ laos ladustamise eest (1 euro päevas) kuni uue tarne kokkuleppeni. Kui Ostja ei nõustu tellimuse uue kohaletoimetamisega või ei maksa saatekulu 3 kuu jooksul, siis tellitud kaubad lammutatakse või hävitatakse.

4.9 E-posti teel koostatud ja saadetud järelmaksu lepingu muutmise või tühistamise tasu on 10 eurot.

4.10 Autovaruosad, sealhulgas autoakud (edaspidi detailid), tuleb tellida järgmise automargi otsingu kaudu. //priority-detailing.ee/shop-2. Reale “kaubaotsing” tuleb märkida auto mark. Markotsingu abil leitud osa kõrval on märgitud automudelid, mille jaoks see osa sobib. Kui osa pole tellitud otsingu kaudu, ei saa Priority OU garanteerida, et osa sobib sõidukiga, millele see paigaldatakse. Kui osad paigaldatakse nõuetele mittevastavale sõidukile, kaotab osade garantii kehtivuse.

4.11 Need garantiitingimused kehtivad ainult üksikisikutele. Juriidilised isikud peavad sõlmima müügilepingu, milles lepitakse kokku ostutingimused ja garantii. Kaubad internetipoes ja Maleva 2 poes võivad erineda.

4.12 Kogu Ostja tellimusega seotud teabe peab Ostja müüjale edastama Ostja tellimuses märgitud e -posti aadressilt.

  1. KAUPA TAGASTAMINE

5.1 Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi.  PRIORITY OU  tagastab  taganemisavalduse  kättesaamisel  tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud.

5.2 Ostetud kaupa ei saa tagastada kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Originaalpakend ega ka kaup ei tohi olla rikutud, peab olema samas seisukorras kui see oli müüja poolt välja saatmise hetkel. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti. Kui on ostetud toote/varuosa komplekt saab tagastada ainult kogu komplekti tervikuna, mitte selle osasid eraldi.

5.3 Kauba tagastamiseks tuleb saata avaldus aadressil info.prioritycarwash@gmail.com. Avalduses peab olema järgnev info: ostja nimi ja rekvisiidid, tagastatava kauba nimetus ja id kood, tellimuse ja arve number number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates kauba tagastamisest. Toote tagastamisega seotud kulud (sealhulgas postikulud) tasub ostja. Kauba saab tagastada kas kullerteenusega või toimetada meile isiklikult määratud aadressil. Kindlasti märkida paki peale tellimuse/arve number.  1. Kullerteenusega  tuleb tagastada Maleva 2 , Tallinn 11711.

5.4 Lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, on ostjal õigus esitada kaebus ning kaup tagastada. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Ostja peab säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud PRIORITY OÜ e-poest.

5.5 PRIORITY OÜ ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.   Kui kaubale kehtivad seaduses sätestatust soodsamad garantiitingimused (müügigarantii), siis antakse nimetatud tingimused koos vastava kaubaga kirjalikult kaasa.

5.6 VÕS § 562 lõike 4 alusel vastutab tarbija ainult kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.

  1. MAKSMINE

6.1 Pangalingiga. Saate maksta summa koheselt pangalinki kasutades. Saate soovi korral ka arve 6.2 salvestada arvutisse ja maksta hiljem pangaülekandega.

6.2 Pangaülekandega – Teile saadetakse e-mailie kinnitus soovitud kauba olemasolu kohta meie laos ning arve veebipoe haldaja poolt. Peale arve kättesaamist palun sooritage makse. Kui nädala jooksul peale tellimuse esitamist ei ole raha laekunud, tellimus tühistatakse.

Pangaülekandega makstes , tuleb PRIORITY OU-le saata emaili teel kinnitus pangaülekande sooritamise kohta. Kinnitus on vajalik, et fikseerida laekumine ja tellimus töösse panna.

6.3 Mastercard, visa, krediit- või deebetkaardiga.

  1. KOHALETOIMETAMINE
  • Kuller

Kaup antakse üldjuhul kullerfirmale üle 2 tööpäeva jooksul peale raha laekumist PRIORITY OÜ arveldusarvele. Sõltuvalt tootest võib tarneaeg olla ka pikem.

Seejärel võtab kuller järgneval päeval Teiega ühendust, leppimaks kokku Teile sobiv aeg kauba üleandmiseks kohas, mille olete märkinud kohaletoimetamise aadressiks kontaktandmete ankeedis.  NB! Kuna sisestada saab ainult ühe aadressi siis kontaktandmete ankeedi lahtrisse «Lisainfo» on keelatud kirjutada kohaletoimetamise aadressi, sest süsteem seda lugeda ei oska.

Saadetise Eestisisene postikulu kulleriga on 4,50 EUR. NB! Raskekaalulistel ja/või suuremõõdulistele kaupadele (näiteks akud, rehvid, katuseboksid, mööbel jms.) võib lisanduda lisatasu transpordile ning ei kehti tasuta saatmine.

Juhul kui tulete ise kaubale järele, siis postikulu puudub.

  • SMARTPOST pakiautomaat:

Tarneaeg Smartposti pakiautomaati on üldjuhul 2-3 tööpäeva peale raha laekumist PRIORITY OÜ arveldusarvele. Sõltuvalt tootest võib tarneaeg olla ka pikem.

Saate tellida kauba omale lähimasse SMARTpost pakiautomaati. Smartposti postitasu on 3 EUR

Minimaalsed mõõtmed: 1 cm * 15 cm * 15 cm (kõrgus x laius x pikkus)

Maksimaalsed mõõtmed: 60 cm * 36 cm * 60 cm

Maksimaalne kaal: 35 kg

Keelatud saadetiste nimekiri

Muu info

  • Omniva pakiautomaat:

Saate tellida kauba omale lähimasse Omniva pakiautomaati. Tasu on 3 EUR

Eraisikute puhul, kui tellimuse summa ületab 64 EUR  on kaupade Eestisisene transport nii kulleriga, kui ka pakiautomati tasuta!* *NB! Raskekaalulistel ja/või suuremõõdulistele kaupadele võib lisanduda lisatasu transpordile ning ei kehti tasuta saatmine. Juhul kui tellite eelnimetatud tingimustele vastava kauba, võetakse Teiega eraldi ühendust ja teavitatakse tranporditasu, misjärel võite otsustada, kas soovite antud kaupa tellida. Juhul kui tulete ise kaubale järele, siis postikulu puudub.

 

Firmade puhul, kui tellimuse summa ületab 100 EUR  on kaupade Eestisisene transport nii kulleriga -iga kui ka pakiautomaati  tasuta!* *NB! Raskekaalulistel ja/või suuremõõdulistele kaupadele võib lisanduda lisatasu transpordile ning ei kehti tasuta saatmine. Juhul kui tulete ise kaubale järele, siis postikulu puudub.

Minimaalsed mõõtmed: 1 cm * 9 cm * 14 cm (kõrgus x laius x pikkus)

Maksimaalsed mõõtmed: 39 cm * 38 cm * 66 cm

Maksimaalne kaal: 30 kg

  1. GARANTII

8.1 Kõikidele e-poes müüdavatele kaupadele kehtib garantii 1a välja arvatud varuosad ja  tooted,  milledel on pikem garantii. Varuosadel ja milledele on autovalmistaja poolt ette nähtud kindel vahetusvälp (rihmad, filtrid, küünlad, akud…) on garantii vastavalt tootja poolt ette nähtule.

Garantiijuhtumi puhul kaubale teostatud diagnostika (veatuvastus) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Müüja ei ole vastutav kaubal ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning kauba remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Ostjal tasuda diagnostika tasu kui kaubal ei tuvastata diagnostika (veatuvastus) tulemusel puudust ning kaup vastab tootja tehnilistele nõuetele. Ekspertiisi tasu summa võib olla erinev ja sõltub kauba tarnija hinnakirjast.

Kaupade ja varuosade garantii hõlmab ennekõike tootel ilmnenud tootmis- ja materjalivigu.

Garantiikäsitlusele ei kuulu vead, mis on põhjustatud:

*normaalsest kulumisest

*puudulikust hooldamisest

*valest paigaldusest

*valest kasutamisest

*muudest välisteguritest põhjustatud vigadest

Varuosadel kehtib garantii vaid juhul kui varuosa on paigaldatud varuosasid paigaldavas sertifitseeritud ettevõttes.

Varuosade korral pretensiooni esitamiseks tuleb teha kirjalik avaldus, mis tuleb saata  e-mailile info.prioritycarwash@gmail.com ning lisaks korrektselt täita vastav varuosa pretensiooni blankett, mis asub siin.

*Auto varuosad sh auto akud (edaspidi osad) peavad olema tellitud läbi järgneva auto margipõhise otsingu.  https://priority-detailing.ee/et/shop-2/otsi tooteid Margipõhise otsingu järgi leitud osa juures on märgitud auto mudelid milledele antud osa sobib. Kui osa on tellitud muul viisil kui läbi margipõhise otsingu,  ei saa PRIORITY OU garanteerida osade sobivust autole millele osa paigaldatakse.  Kui osad on paigaldatud sobivuselt mitte vastavale autole, kaotavad osad garantii.Paljudel toodetel/toodegruppidel on  pikem garantiitähtaeg.

Garantii 2 aastat:

*Audio- videotehnika Pioneer

*Audio- videotehnika Alpine

*Audio- videotehnika CClario

*Ctek akulaadijad (osad mudelid)

Akud garantii 3 aastat:

Sõiduato akud AD

Akud garantii 2 aastat:

*Kuni 100ah (sõiduato akud)

Akud garantii 1 aasta:

*Alates 101ah (sõiduato akud)

*Kõik veoauto ja traktori akud

Akud garantii 6kuud:

Motoakud

Garantii 5 aastat:

*Ctek akulaadijad (osad mudelid)

NB! Kui akut kasutatakse taksodel, õppesõiduautodel, opreatiivsõidukitel siis eelnimetatud garantii ei kehti ja garantii on 1 aasta.

8.2 Kõikidele e-poes müüdavatele kaupadele kehtib garantii vatsavalt EV seadustele. Juhul kui tootel on seadusestest tulenevast erinev (pikem) garantiitähtaeg, siis on see märgitud eraldi toote kirjelduses.

Garantiijuhtumi puhul kaubale teostatud diagnostika (veatuvastus) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Müüja ei ole vastutav kaubal ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning kauba remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Ostjal tasuda diagnostika tasu kui kaubal ei tuvastata diagnostika (veatuvastus) tulemusel puudust ning kaup vastab tootja tehnilistele nõuetele. Ekspertiisi tasu summa võib olla erinev ja sõltub kauba tarnija hinnakirjast.

Lõige 8.1 Garantii on käesolevate tingimuste lahutmatu osa ja aksepteerides käesoelvaid tingimusi aksepteeritakse ja punktis 8.1 Garantii välja toodud Garantiitingimusi.

  1. REGISTREERUMINE

Soovitame registreeruda meie e-poe kasutajaks. Registreerunud kasutaja saab e-poodi sisse logides vaadata oma tellimuse hetkeseisu (kas tellimuse eest makstud raha on ka meile laekunud, kas kaup on komplekteeritud või juba välja saadetud jne).

  1. PRIVAATSUSPOLIITIKA

10.1 PRIORITY OÜ omab kohustust kaitsta klientide, ostjate ja kasutajate (edaspidi klient) privaatsust. Käesolevad privaatsuspoliitika tingimused käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ning talletamist. PRIORITY OÜ tegevus on kooskõlas kõigi vastavate tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ning Eesti Vabariigi seadustega.

PRIORITY OÜ e-poe tingimustega nõustudes nõustub klient automaatselt ka privaatsuspoliitika tingimustega, andes PRIORITY OÜ-le nõusoleku enda andmete automatiseeritud töötlemiseks.

10.1.1 Klient võib alati nõusoleku tagasi võtta meie e-poe vahendusel või tehes kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis vastavasisulise avalduse. Nõusoleku tagasivõtmisel ega avaldusel ei ole tagasiulatuvat jõudu.

ISIKUANDMETE KOGUMINE NING KASUTAMINE

10.2 Isikuandmed on kliendi, kui eraisikuga otseselt või kaudselt seostatavad andmed, mida PRIORITY OÜ kogub ning töötleb üksikisikuga sõlmitud lepingu täitmiseks või üksikisikuga ühenduse võtmiseks ja seadustest tulenevate kohustuste täitmiseks. Klient on vastutav enda poolt avaldatud isikuandmete õigsuse eest.

10.3 Kliendi isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:

  • kontaktandmete (nimi, postiaadress, isikukood, telefoninumber, e-posti aadress, IP-aadress) esitamisel PRIORITY OÜ e-poes;
  • e-poe kasutamisel või küpsiste (cookies) kaudu;
  • e-poes registreerumisel;
  • ostu ja/või tellimuse sooritamisel PRIORITY OÜ e-poes isiku kontaktandmete või ostueelistusi puudutavate andmete talletamisel (PRIORITY OÜ võib paluda teatud e-poe piirkondadel vabatahtlikult esitada isikuandmeid ja personaalset informatsiooni. Sisestatavad isikuandmed võivad sisaldada nime, aadressi, postiindeksit, e-posti aadressi, telefoninumbrit ning teisi andmeid);
  • järelmaksutaotluse esitamisel.

MUUDE ANDMETE KOGUMINE

10.4 PRIORITY OÜ võib koguda ka isikustamata andmeid ehk andmeid, mida ei saa otseselt kindla isikuga siduda (näiteks sugu, vanus, keelelised eelistused, asukoht). PRIORITY OÜ võib talletada ka andmeid kliendi tegevuste kohta meie e-poes. Eelnimetatud andmed koondatakse ja neid kasutatakse selleks, et oleks võimalus klientidele edastada kasulikku teavet ja saaksime teada, millised e-poe tooted ja nende osad on kõige huvipakkuvamad. Koondatud andmeid käsitletakse selles privaatsuspoliitikas isikustamata andmetena.

KOGUTUD ISIKUANDMETE SÄILITAMINE NING KASUTAMINE

10.5 Kogutud isikuandmete abil on meil võimalus teavitada kliente PRIORITY OÜ uudistoodetest, erinevatest kampaaniatest ja muudest olulistest sündmustest.

10.6 Kliendil, kes on lisanud ennast meie uudiskirjaloendisse, aga ei soovi enam olla meie uudiskirjaloendis või saada teavitusi teda huvitada võivatest toodetest, on võimalus ennast adressaatide hulgast igal ajal eemaldada saates vastavasisulise sooviavalduse emailie info.prioritycarwash@gmail.com või vajutades saadud uudiskirjas linki „unsubscribe/eemalda listist“.

10.7 PRIORITY OÜ kasutab kogutud isikuandmeid ka tellimuse kohaletoimetamiseks ning kliendi ees võetud kohustuste täitmiseks.

10.8 Kliendi paremaks teenindamiseks on PRIORITY OÜ-l õigus avaldada teavet üksikute kasutajate kohta kolmandatele isikutele, kes osutavad PRIORITY OÜ-le teenuseid ning on kohustunud hoidma neile teatavaks saanud teavet konfidentsiaalsena. Kolmandateks isikuteks võivad olla näiteks  koostööpartnerid, kelle ülesanneteks on e-poe kaupade kohaletoimetamine või järelmaksu pakkumine, Teenus makse algatamiseks, maksete vastuvõtmiseks internetipangas.

10.9 Isikuandmeid hoitakse ainult nii kaua, kui on vajadus neid säilitada andmete kogumise eesmärgi täitmiseks vastavalt käesolevale Privaatsuspoliitikale. PRIORITY OÜ võib säilitada andmeid kauem, kui see on vajalik seadustest tulenevate nõuete täitmiseks või PRIORITY OÜ õiguslike huvide kaitseks.

10.10 PRIORITY OÜ säilitab klientide andmeid maksimaalselt 3 aastat arvestatult kliendi viimase tellimuse tegemisest või sellest ajahetkest, mil klient on sooritanud ostu. Andmeid, mida PRIORITY OÜ on kohustatud säilitama õigusaktidest tulenevalt (nt. Raamatupidamisandmed), säilitab PRIORITY OÜ õigusaktides sätestatud nõuetest lähtuvalt.

OSTU SOORITAMINE JA ISIKUANDMED NING NENDE MUUTMINE JA KUSTUTAMINE

10.11 Kliendil on võimalik PRIORITY OÜ lehel oste sooritada end  kliendiks registreerides või ilma registreerimata. Ilma registreerimata ostu puhul on Klient kohustatud PRIORITY OÜ-le avaldama järgmised isikuandmed: ees – ja perekonnanimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress ja kohaletoimetamise aadress.

10.12 Kliendid kes soovivad end PRIORITY OÜ lehel registreerida, peavad esitama järgmised isikuandmed: ees – ja perekonnanimi, sugu, e-posti aadress ja  seadma parooli. Registreerudes loob klient endale konto.

10.13 Kliendil on õigus igal ajal muuta ja/või täiendada isikuandmeid oma kontol. Täiendatud ja muudetud isikuandmete õigsuse eest vastutab klient. Samuti on kliendil õigus kustutada enda konto. Konto kustutamiseks tuleb võtta meiega ühendust e-posti teel aadressil info.prioritycarwash@gmail.com

10.14 Kliendi isikukood on nõutud ainult juhul, kui klient ostab kaupu järelmaksuga. Lisaks ka lisateenuste soetamisel, kus on kliendi isikukood nõutud (näiteks kaupade kindlustamiseks garantiiga kaupade puhul). Järelmaksuga ostes on nõutud ka muud isikuandmed näiteks töökoht, amet jmt.

ISIKUANDMETE KAITSE

10.15 PRIORITY OÜ tehnilised meetmed kindlustavad kliendi isikuandmete kaitse igasuguse ebaseadusliku kasutamise eest: sealhulgas isikuandmete ebaseaduslik muutmine või hävitamine ja avalikustamine, isikuandmete vargus.

10.16 Kliendil on õigus nõuda oma andmete töötlemise lõpetamist, teavet enda poolt esitatud andmete kasutamise kohta ning andmete edastamist endale üldkasutatavas vormingus. Andmed edastatakse kliendile e-maili teel. Taotlusi on lubatud esitada üksnes vormis, kus isik kes taotluse on teinud on tuvastatav (digitaalselt allkirjastatud või kohapeal isiklikult allkirjastatud). PRIORITY OÜ-l on õigus sellistele taotlustele vastata 30 kalendripäeva jooksul. Andmete töötlemise lõpetamise nõuet käsitleme kui e-poes registreerunud kliendi staatuse lõpetamise avaldust.

TURVALISUS

10.17 Klientide paroolid on krüpteeritud  ning on seotud personaalsete andmetega ja nendele ligipääs on ainult volitatu isikutel. Andmed on topeltkaitstud. Kõik andmed edastatakse turvalise https protokolli kaudu. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.

PRIVAATSUSPOLIITIKA MUUDATUSED

10.18 Privaatsuspoliitika on avalik ning soovijatele vabalt kättesaadav PRIORITY OÜ lehel. Juhul kui Privaatsuspoliitikas viiakse läbi muutus, ilmub see  avalikult ka PRIORITY OÜ lehel. Kliendi isikuandmete vastutavaks töötlejaks on PRIORITY OÜ.

KÜPSISED

10.19 E-poe kvaliteetsema teenuse tagamiseks, kasutab PRIORITY OÜ oma lehel küpsiseid. Küpsised on pisikesed andmefailid, mille veebiserver saadab kliendi veebibrauserile, ja mis koguvad teavet kliendi seadme kohta ajal, kui klient antud seadmega e-poodi külastab. Küpsised võimaldavad klienti üle veebilehtede, teenuste, seadmete või brauserite ära tunda. Küpsised on kasulikud. Küpsised mäletavad kliendi sisselogimise andmeid, ning seetõttu klient ei pea neid iga kord e-poodi sisse logides uuesti sisestama. Küpsised aitavad PRIORITY OÜ-l ja kolmandatel isikutel kindlaks määrata, millised e-poe osad on kõige külastatavamad ja  aitavad ära tunda, milliseid lehekülgi ja lehe funktsioone kliendid kasutavad ja kui palju aega nad nendel lehekülgedel kulutavad. Eelnimetatud info alusel saab Müüja e-poe keskonda paremini arendada  ja parandada kasutajakogemust.

10.20 Kliendil võimalik küpsiseid osaliselt või täielikult kustutada. Privaatsuspoliitikaga nõustudes kinnitab klient, et tema arvutisse lisatakse küpsised. Kliendil on võimalik igal ajal nõusoleks tagasi võtta, kuid sellisel juhul ei pruugi e-poe kõik vajalikud funktsioonid töötada.Kliendil on õigus küsida PRIORITY OÜ  koostööpartneritelt info selle kohta milliseid küpsiseid nemad kasutavad.

  1. KODULEHE KASUTUSTINGIMUSED:

PRIORITY online internetipoe  veebikeskkonnas viibides annate nõusoleku täita kõiki kasutustingimusi. Priority-detailing.ee  kodulehel sisalduva informatsiooni reprodutseerimine, kopeerimine, tsiteerimine ja levitamine võib toimuda vaid PRIORITY OÜ nõusolekul. Priority-detailing.ee kodulehel olevad materjalid- artiklid, pildid, videod, kujundus jm- kuuluvad PRIORITY OÜ-le  või siis vastavale litsensiandjale. Te ei või kopeerida, reprodutseerida, avaldada ega muul viisil kasutada Priority-detailing.ee kodulehel olevaid materjale.

Lubatud on vaid interneti  link otseviitega lehele/ tootele.

Teave tellimuse kohta:  telefonil 58190603 või e-posti aadressil info.prioritycarwash@gmail.com Meeldivat ostmist!

ru_RUРусский